Baigėsi pirmasis nacionalinio konkurso „STEAM‘iname patys“ etapas – džiaugiamės sulaukę daugybės įdomių ir kūrybiškų užduočių.
Dėkojame visiems, kurie teikė pasiūlymus (žr. atrinktų pasiūlymų mokyklų sąrašas).
Lietuvos mokyklas, švietimo įstaigas ir STEAM centrus kviečiame įsitraukti į antrąjį konkurso etapą – šių užduočių-iššūkių įgyvendinimą!
(Dalyvavimas II etape nesiejamas su dalyvavimu I etape)
Dalyviai kviečiami pasirinkti bent vieną (galima ir daugiau) konkurso užduotį-iššūkį ir kūrybiškai jį įveikti! Užduotys tinkamos bet kuriam mokinių amžiui, nurodyta mokinių amžiaus grupė – tik rekomendacinio pobūdžio.
Sprendimų ieškoti siūloma per praktines patirtines veiklas: tyrinėjimą, eksperimentavimą, konstravimą, problemų sprendimą, projektų rengimą, modelių ir / ar prototipų rengimą, kitas aktyvias veiklas.
RINKTIS UŽDUOTIS
SPRENDIMO APRAŠO ŠABLONAS
SIŲSTI SPRENDIMĄ
(Sprendimus pdf formatu siųskite iki 2025 m. rugsėjo 30 d.)
Iššūkio įgyvendinimo metu prašome kaupti veiklos įrodymus: darbo eigos ir pasiektų rezultatų nuotraukas, vaizdo įrašus, brėžinius, schemas, ar kitą medžiagą.
Vertinimo kriterijai pateikti konkurso sąlygose.
Linkime kūrybiškumo, įkvepiančių patirčių ir sėkmės įgyvendinant pasirinktus iššūkius!
Daugiau informacijos apie konkursą rasite čia.