STEAM‘inam patys

STEAM‘inam patys

Papildoma informacija:
Vilija Penkauskaitė
+370 65280425
vilija.penkauskaite@linesa.lt

Konkurso sąlygos

Nacionalinis STEAM konkursas „STEAM‘inam patys“ – kvietimas mokiniams, mokytojams bei kitiems švietimo teikėjams kurti, spręsti ir dalintis realaus pasaulio iššūkiais taikant STEAM ugdymą.

Išsirink užduotį-iššūkį ir dalyvauk konkurse „STEAM‘iname patys“ 

Baigėsi pirmasis nacionalinio konkurso „STEAM‘iname patys“ etapas – džiaugiamės sulaukę daugybės įdomių ir kūrybiškų užduočių.
Dėkojame visiems, kurie teikė pasiūlymus (žr. atrinktų pasiūlymų mokyklų sąrašas).

Lietuvos mokyklas, švietimo įstaigas ir STEAM centrus kviečiame įsitraukti į antrąjį konkurso etapą – šių užduočių-iššūkių įgyvendinimą!
(Dalyvavimas II etape nesiejamas su dalyvavimu I etape)

Dalyviai kviečiami pasirinkti bent vieną (galima ir daugiau) konkurso užduotį – iššūkį ir kūrybiškai jį įveikti! Užduotys tinkamos bet kuriam mokinių amžiui, nurodyta mokinių amžiaus grupė – tik rekomendacinio pobūdžio.

Sprendimų ieškoti siūloma per praktines patirtines veiklas: tyrinėjimą, eksperimentavimą, konstravimą, problemų sprendimą, projektų rengimą, modelių ir / ar prototipų rengimą, kitas aktyvias veiklas.

RINKTIS UŽDUOTIS
SPRENDIMO APRAŠO ŠABLONAS
SIŲSTI SPRNEDIMĄ
(Sprendimus pdf formatu siųskite iki 2025 m. rugsėjo 31 d.)

Iššūkio įgyvendinimo metu prašome kaupti veiklos įrodymus: darbo eigos ir pasiektų rezultatų nuotraukas, vaizdo įrašus, brėžinius, schemas, ar kitą medžiagą.
Vertinimo kriterijai pateikti konkurso sąlygose.

Linkime kūrybiškumo, įkvepiančių patirčių ir sėkmės įgyvendinant pasirinktus iššūkius!
____________________________

 Trijų etapų konkurso metu dalyviai patys kurs iššūkius, spręs kitų dalyvių pasiūlytas problemas ir pristatys rezultatus nacionalinėje STEAM mugėje.

Originaliausios užduotys, geriausi sprendimai, įtaigiausi pristatymai ir aktyviausi dalyviai bus apdovanoti diplomais, padėkos raštais ir prizais!

Svarbios datos:
•    I etapas - užduočių kūrimas: balandžio 15 – gegužės 20 d.
•    II etapas - iššūkių sprendimas: gegužės 23 – rugsėjo 30 d. (Dalyvavimas II etape nesiejamas su dalyvavimu I etape)
•    III etapas - STEAM mugė ir apdovanojimai: spalio 31 d.

Užduotis-iššūkis turi būti:

•    orientuotas į realios problemos sprendimą. Tai aktuali, kasdieniame gyvenime, bendruomenėje ar pasaulyje esanti problema (pvz., tvarumo, energijos, sveikatos, transporto ir kt. klausimai).
Pavyzdys: „Kaip sumažinti plastiko atliekų kiekį mokyklos valgykloje?“

•    turėti aiškų, bet atvirą tikslą. Mokiniams turi būti sudaroma galimybė patiems atrasti galimus sprendimus.
Pavyzdys: „Sukurkite prototipą įrenginio ar sistemos, kuri mažintų energijos sąnaudas jūsų klasėje“.

•    Integrali ir tarpdalykinė (užduoties sprendiniui reikalingos įvairių STEAM dalykų žinios), 
•    įtraukti mokinius į tyrimų, kūrybos ir sprendimų paiešką.

Skatink bendradarbiavimą, leisk klysti ir mokytis iš klaidų.

Kviečiame tyrinėti, kurti ir atrasti kartu – STEAM‘inkime kartu!

Daugiau informacijos galite rasti  konkurso sąlygose.