Mano žvilgsnis į supantį pasaulį

Renginio koordinatorė Teresa Zajančkovskaja
tel. +370 601 06 618
el. paštas teresa.zajanckovskaja@linesa.lt

Jaunųjų tyrėjų konkursas „Mano žvilgsnis į supantį pasaulį“ skirtas 3–8 klasių mokiniams, norintiems išbandyti mokslininko ar išradėjo batus ir pristatyti savo atliktus gamtos, technologijos, medicinos ir sveikatos ar žemės ūkio mokslo sričių tiriamuosius ar inžinerinius darbus visiems besidomintiems mokslu.

Darbai vertinami atskirose 3–4, 5–6, 7–8 klasių grupėse.

Konkurso sąlygos

Baigiamasis konkurso etapas vyko 2025 m. kovo 14 d. Lietuvos neformaliojo švietimo agentūroje.

Nuotraukų galerija

Plačiau apie renginį skaitykite portale  LRT.lt

Atrinktų darbų į baigiamąjį etapą sąrašas

Konkurso rezultatai

3–4 klasė

I vieta
Timofejus Bykovas („Gamtiniai indikatoriai“, darbo vadovė Vilma Martinkėnienė, Vilniaus karaliaus Mindaugo mokykla)
Martynas Morkūnas („Biodujų gamyba“, Ilona Bublienė, Kauno Veršvų gimnazija)
Ignas Šileikis, Deividas Rutkauskas („Žuvies amžiaus nustatymas iš žvyno“, Danguolė Savičienė, Visagino „Verdenės“ gimnazija)
II vieta
Patricija Pūraitė, Ąžuolas Stanislauskas („Natūralūs produktai, stabdantys mielių dalijimąsi“, Rūta Stanislauskienė, Lina Kašėtienė, Vilniaus Balsių progimnazija)
Justas Savickis, Simonas Pumputis („Burnos ertmės skalavimo skysčių ir eterinių aliejų antimikrobinių savybių įvertinimas“, Elena Černienė, Vilniaus Senvagės gimnazija)
Sofija Vaikutytė („Ar ravėjimas turi įtakos svogūnų didesniam derliui?“, Danguolė Savičienė, Visagino „Verdenės“ gimnazija)
III vieta
Rita Baranauskaitė („Duonos apsaugojimo nuo pelėsio tyrimas“, Aldona Klebonaitė. Panevėžio r. Dembavos progimnazija)
Antanas Gulbinas („Muzikos ir žodinės intervencijos poveikis svogūnų augimui: eksperimentinis tyrimas“, Lolita Ulerienė, Kauno mokykla-darželis „Rūtelė“)
Emilija Onaitytė, Gustas Baltušis („Kuršių nerijos prigimtinės galios“, Dalia Šidlauskienė, Eurika Kontarienė, Klaipėdos Simono Dacho progimnazija)

5–6 klasės
I vieta
Vilius Valiauga („Duonos pelijimo procesas“, Dominyka Ratkutė, Vilniaus karaliaus Mindaugo mokykla)
Indrė Adamavičiūtė, Rugilė Adamavičiūtė („Kelionė į drugelių karalystę Janavo ežero pakrančių pievose“, Tatjana Radzevičienė, Kalvarijos sav. Jungėnų pagrindinė mokykla)
Povilas Kažys, Melita Dereviankaitė („Išmanieji akiniai“, Ligita Minkauskienė, Kauno Petrašiūnų progimnazija)
II vieta
Smiltė Narbutaitė, Viltė Mačytė („Nuo kiaušinio iki sraigės“, Rūta Šuliauskienė, Vilkaviškio r. Pilviškių „Santakos“ gimnazija)
Saulė Barčaitė, Miglė Šlickytė („Vabzdžiai apdulkintojai ekosistemų superherojai: kas jie ir kaip juos išsaugoti?“, Rasa Vaišvilienė, Raseinių Viktoro Petkaus progimnazija)
Dominyka Tamulevičiūtė („Kazeininių klijų gamyba ir jų kokybės palyginimas su komerciniais klijais“, Kolomba Bulotienė, Kauno r. Kulautuvos pagrindinė mokykla)
III vieta
Kotryna Jakštaitė, Gretė Glemžaitė („Elektros krūvis“, Teofilius Kilmonis, UAB „Geresnė mokykla“)
Julius Juodžbalis, Aleksandras Laurynas Lisovas („Bernulio dėsnis“, Teofilius Kilmonis, progimnazija „Magis“)
Liepa Jusevičiūtė („Kalio karbonato gavimas iš medžio pelenų“, Kolomba Bulotienė, Kauno r. Kulautuvos pagrindinė mokykla)

7–8 klasės
I vieta
Paulina Meškytė, Lukrecija Petrikaitė („Bioaktyvių polimerinių tvarsčių gavimas ir tyrimas“, Dalia Razguvienė, Gargždų „Minijos“ progimnazija)
Laima Marija Kairytė, Kamilė Mončytė („LED šviesos spektras ir mirksėjimo dažnis kaip veiksniai, lemiantys augalų fotosintezės efektyvumą ir energijos sąnaudų mažinimą“, Gintvilas Baranauskas, Palangos „Baltijos“ pagrindinė mokykla)
Gražvydas Miknys („Mikroplastikas Baltijos jūros žuvyse“, Auksė Dapkevičienė, Klaipėdos Simono Dacho progimnazija)
II vieta
Rytis Belovas („Kodėl geriamą vandenį išlikimo sąlygomis būtina ne tik filtruoti, bet ir virinti“, Virginija Kriaučiūnaitė, Vilniaus Gabijos progimnazija)
Urtė Urbonaitytė („Kaip apsaugoti plaukus šiuolaikiniame mieste, naudojant senovinius apsaugos metodus bei dabartines priemones?“, Virginija Kriaučiūnaitė, Vilniaus Gabijos progimnazija)
Livija Jatkevičiūtė („Gėlių laikrodis“, Danguolė Savičienė, Visagino „Verdenės“ gimnazija)
III vieta
Agnė Klungytė, Gustė Kasakauskaitė („Prieskonių poveikis pelėsinių grybų vystymuisi duonoje“, Albina Šakėnienė, Biržų Kaštonų pagrindinė mokykla)
Morta Meilūnaitė („Gleivūnai – paslaptingieji grybų giminaičiai“, Agnė Gasiūnė, UAB „Pažinimo medis“)
Ema Mockutė, Arijus Latakas („Želdynų reikšmė gyvenamuosiuose rajonuose“, Dalia Razguvienė, Gargždų „Minijos“ progimnazija)